Voinko suorittaa chatgpt:n tietokoneellani?

Ensin sinun on asennettava kielimalli tietokoneellesi. Kun kielimalli on asennettu ja valmis, voit käyttää ChatGPT:tä koneellasi.

Tässä on mitä sinun on tehtävä seuraavaksi:

1. Lataa ja asenna TensorFlow/PyTorch.

2. Lataa kielimalli (esim. GPT-2) tietokoneellesi.

3. Alusta kielimalli käytettävissä olevilla tiedoilla.

4.

Esikäsittele tiedot (tarvittaessa)

5. Harjoittele kielimalli tietokoneellasi.

Kun olet kouluttanut kielimallin onnistuneesti, olet valmis käyttämään kielimallia omien robottien luomiseen. Jotta voit käyttää ChatGPT:tä tietokoneellasi, sinun on integroitava se olemassa olevaan chatbot-kehykseen. Kun olet integroinut kielimallin, voit luoda botin ChatGPT:n avulla.

Nyt kun tiedät, kuinka ChatGPT:tä käytetään tietokoneellasi, voit alkaa luoda omia kielimallejasi ja bottejasi. Pidä hauskaa tutkiessasi ja anna luovuutesi kukoistaa!

Onko ChatGPT ilmainen 2023?

Päivitetty viimeksi 3. maaliskuuta 2023 Ne, jotka haluavat hyödyntää tätä mallia, saattavat ihmetellä: Onko Chat GPT ilmainen ? Lyhyesti – kyllä .

Kuinka luon ilmaisen ChatGPT-tilin?

Kuinka rekisteröidä ChatGPT-tili?

• Napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa "Rekisteröidy" -painiketta.
  • Täytä henkilötietosi, kuten nimesi, sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
  • Napsauta "Luo tili" -painiketta.
  • Tarkista sähköpostistasi vahvistuslinkki ja vahvista tilisi napsauttamalla sitä.

Voimmeko käyttää ChatGPT:tä ilmaiseksi?

Onko ChatGPT ilmainen ? Kyllä, voit käyttää ChatGPT:tä ilmaiseksi – toistaiseksi.

Tarvitsetko tilin käyttääksesi ChatGPT:tä?

Kirjaudu sisään ChatGPT:hen Jos sinulla ei ole tiliä, voit luoda sellaisen tai kirjautua sisään käyttämällä olemassa olevaa Google- tai Microsoft-tiliäsi . Jos et ole luonut tiliä, napsauta Rekisteröidy.

Onko ChatGPT-tilin luominen turvallista?

Hyökkääjät voivat käyttää Chat GPT:tä huijatakseen sinua ja tietokonettasi . Huijarit voivat esimerkiksi käyttää Chat GPT:tä luodakseen nopeasti roskapostia ja tietojenkalasteluviestejä.

Voinko asentaa ChatGPT:n?

Jos haluat ladata ChatGPT:n iPhonelle/Androidille, on silti olemassa keino.

Lataa ja asenna ChatGPT Androidille

• Avaa Safari- tai Chrome-selain Android-laitteellasi ja siirry osoitteeseen chat.openai.com.
  • Napauta kolmen pisteen kuvaketta ja valitse "Lisää aloitusnäyttöön".
  • Lisää nimi sovelluskuvakkeelle ja napsauta sitten "Lisää".

Kuinka saada chat API ilmaiseksi?

Kuinka saada ilmainen tili. Voit rekisteröidä tilisi sähköpostitse tai kirjautua sisään suoraan osoitteeseen app.chat-api.com käyttämällä Google-tiliäsi tai GitHub-tiliäsi . Sinun on luotava kehittäjäilmentymä "Lisää uusi ilmentymä" -sivulla. Kehittäjäesiintymä voi olla vain yksi esiintymä tilillä.

Kuinka paljon ChatGPT maksaa redditissä?

Kuten monet meistä ovat nähneet, ChatGPT API julkaistiin tänään. Sen hinta on 500 000 tokenia per dollari .

Kuinka käytän ChatGPT:tä puhelimessani?

Vaihe 1: Avaa mikä tahansa selain puhelimellasi tai toisella laitteella. Siirry sitten viralliselle ChatGPT-sivustolle osoitteessa https://chat.openai.com/. Vaihe 2: Napsauta uuden sivun yläreunasta Kokeile ChatGPT:tä tai vieritä alas napsauttaaksesi samannimistä painiketta. Katso alla oleva kuva osoitteesta tech.hindustantimes.com.

Paljonko chatgpt4 maksaa?

GPT-4:n hinta on 0,03 dollaria per 1 000 kehotemerkkiä ja 0,06 dollaria 1 000 suoritusmerkkiä kohden. Oletusnopeusrajat ovat 40 1 000 merkkiä minuutissa ja 200 pyyntöä minuutissa. Huomaa, että GPT-4:n kontekstin pituus on 8 192 merkkiä.

Voinko keskustella GPT 3:n kanssa?

Voinko keskustella GPT-3 AI:n kanssa? Kyllä, voit keskustella GPT-3 AI:n kanssa . GPT-3 AI:lla rakennettu chatbot pystyy ymmärtämään ja luomaan ihmisen kaltaisia vastauksia kyselyihisi.

Voimmeko ladata ChatGPT:n?

ChatGPT on saatavilla verkkosivun kautta, joten latausta ei tarvita. OpenAI ei ole vielä julkaissut virallista sovellusta, vaikka sovelluskaupat ovat täynnä väärennettyjä versioita.

Onko ChatGPT:n lataaminen turvallista?

Tietyssä mielessä kyllä, ChatGPT on turvallinen . Jos kirjaudut sisään OpenAI-tilillesi ja käytät sitä, se ei asenna mitään haitallista laitteellesi. Sinun on kuitenkin edelleen huolehdittava siitä, että OpenAI joutuu tietoturvaloukkaukseen ja paljastaa henkilötietosi, mikä on riski kaikilla verkkotilillä.

Kuinka voin pyytää chattia GPT:ssä?

Kysy Beniltä (chat gpt) mitä tahansa. Sinun tarvitsee vain hankkia OpenAI API-avain ja kirjoittaa se ruutuun (tämä on tallennettu paikallisesti vain sinulle) ja sitten kysyä ja odottaa vastausta .

Voinko tehdä API:n ilmaiseksi?

Koska avoimet sovellusliittymät ovat ilmaisia käyttää ja helposti kaikkien saatavilla, ne eivät aina ole yhtä laadukkaita kuin kumppanisovellusliittymät (jotka ovat premium-palveluita).

Mitä laitteistoa ChatGPT vaatii?

"ChatGPT:n kouluttamiseen ja suorittamiseen käytetyt erityiset laitteistot ja toimittajat voivat vaihdella toteutuksesta riippuen, mutta se on yleensä koulutettu NVIDIA-grafiikkasuorittimiin , koska niitä käytetään laajasti syvään oppimiseen korkean suorituskyvyn ja CUDA-tuen ansiosta.