Ketkä ovat nicki minajin exiä?

Safaree Samuels ja Minaj seurustelivat 12 vuotta ennen vuoden 2014 eroaan. Vaikka ero vaikutti aluksi sovinnolliselta, he ovat äskettäin sopineet oikeusjutun ampumisen jälkeen tiedotusvälineissä.

Samuelsin jälkeen Minaj alkoi seurustella räppäri Meek Millin kanssa vuonna 2015. Suhde päättyi vuonna 2017 konfliktien takia, Minaj väittää.

Myöhemmin vuonna 2017 Minajin kerrottiin seurustelevan rap-legenda Nasin kanssa; kuitenkin kaksikko erosi tammikuussa 2018. Minaj ja Petty, hänen lapsuudenystävänsä, alkoivat seurustella vuonna 2018 ja kihlautuivat pian sen jälkeen.

Kuka on Nicki Minajin aviomies?

Nicki Minajin aviomies on tuomittu vuodeksi kotivankeuteen, koska hän ei rekisteröitynyt seksuaalirikolliseksi.

Kenen kanssa Nicki Minaj ei tule toimeen?

Minajilla on monia muita nautaa muiden naismuusikoiden kanssa, mukaan lukien Iggy Azalea, Miley Cyrus, Megan Thee Stallion, Missy Elliot, Queen Latifah, Azealia Banks ja lukemattomat muut. Hän on myös tekemisissä muiden ihmisten kanssa sekä musiikin sisällä että sen ulkopuolella, mukaan lukien miesräppärit ja muut artistit.

Miksi Nicki ja Drake eivät seurustelleet?

11. Pian tämän jälkeen Nicki Minaj paljasti todellisen syyn, miksi hän meni riitaan Draken kanssa. Nicki oli vihainen siitä, että Drake ei sisällyttänyt häntä tai ketään heidän Young Money -perheestään albumille . "Olen Young Money kuolemaani asti", hän kertoi DJ Whoo Kidille.

Ketä Nicki Minaj suuteli 29. syntymäpäivänään?

Smooch tapahtui Nickin 29. syntymäpäivänä, jota hän juhli popdiivan kanssa päivän kuvattuaan heidän yhteistyönsä Give Me All Your Luvin' musiikkivideota. Videolla Madonna, 53, laulaa Happy Birthday yhdessä ihmisten kanssa, kun hän antaa Nickille kuppikakun.

Olivatko Nicki Minaj ja Drake yhdessä?

Lisää videoita YouTubessa Vuonna 2010 räppärit vitsailivat olevansa naimisissa , mutta se osoittautui juoniksi Nickin "Moment 4 Life" -musiikkivideolle. Siitä huolimatta Drake kertoi The Daily Beastille olevansa joku, jonka kanssa hän voisi "viettää elämäni". "Pidän riisutusta Nickistä", hän sanoi marraskuussa 2011.

Seurustelevatko Drake ja Rihanna?

Hän on jakanut elämänsä useiden kuuluisien miesten kanssa vuosien varrella, mukaan lukien kivinen suhde laulaja Chris Brownin kanssa ja korkean profiilin romanssi räppäri Draken kanssa .

Seurustelevatko Rihanna ja Travis Scott?

Travis Scottilla ja Rihannalla oli lyhytaikainen romanssi vuonna 2015 , joka päättyi, koska siitä tuli "liikaa" "Four Five Seconds" -hittien tekijälle.

Seurusiko Rihanna Leonardo DiCaprion kanssa?

Leonardo DiCaprion ja Rihannan deittailuhuhu vauhditti jälleen, kun heidän molempien nähtiin seurailemassa yhdessä Pariisissa. Useiden julkaisujen mukaan kaksikko oli kuitenkin vain "flirttailevia ystäviä", jotka nauttivat aikaa toistensa kanssa.

Onko Eminemillä vaimoa?

Eminem / vaimo

Miksi Rihanna jätti Draken?

" Emme halunneet viedä sitä pidemmälle . Se oli todella hauras aika elämässäni, joten en vain halunnut olla liian vakavasti minkään tai kenenkään kanssa tuolloin”, RiRi tunnusti. Räppäri jopa reagoi äskettäin Rihannan raskausuutisiin, sillä hän odottaa ensimmäistä lastaan poikaystävänsä ASAP Rockyn kanssa.