Maksaako harvey Donnan palkkaa?

Harvey Specter arvostaa avustajaansa Donnaa, ja se osoittaa, kuinka hän huolehtii tämän palkasta. Harvey tunnustaa Donnan kovan työn tärkeyden ja varmistaa, että hän saa oikeudenmukaisen korvauksen ponnisteluistaan maksamalla hänen omasta palkkastaan normaalin palkkansa.

Donna on yksi parhaiten palkatuista lakimiehistä yrityksessä, ja Harvey varmistaa, että hän ansaitsee sen.

Kuinka paljon Harvey Specterin asunto maksaa?

Hinta: 4 999 000 dollaria . Listattu: David Fleming, Bosley – Toronto Realty Group Inc.

Maksaako Louis Donnan palkan?

Kun Harvey nöyryyttää Louisia kokouksen aikana, Louis syyttää Harveyta mustasukkaisuudesta, ja Harvey vastaa paljastamalla Louisille, että hän on maksanut Donna Paulsenin palkkaa siitä lähtien, kun hän tuli yritykseen .

Miksi Harvey maksaa Donnan palkan?

Harvey kysyy, miksi hän maksaa edelleen Donnan palkkaa, jos hän on niin järkyttynyt. Hän selittää, että hän on aina maksanut suurimman osan Donnan palkasta, koska Jessica ei halunnut palkata sihteeriä työtoverille tullessaan yritykseen ja hän jatkoi palkan korottamista pitääkseen palkan oikeudenmukaisena hänen mielestään .

Mikä oli Harvey Specterin palkka?

Harvey tienaa vähintään 5,66 miljoonaa dollaria. Tämä koostuu $ 666 000 palkasta ja $ 5 MM+ bonuksesta. Per Slava Prisivko, kaudella 1, Harvey laskuttaa asiakkaita 1000 dollaria/tunti. Arvostetuille palveluyrityksille on tyypillistä veloittaa 3x tuntipalkka, joten Harveyn arvioitu tuntipalkka olisi 333 dollaria.

Menettääkö Harvey palkkansa?

Kun muut kumppanit saivat selville, kuinka paljon Harvey tienasi, Jack voitti enemmistön äänistä ja korvauskaavaa muutettiin, jolloin Harvey menetti tuhansia, ellei miljoona, palkastaan .

Kuinka paljon Harvey käyttää pukuihin?

Spectre vuorottelee sarjassa noin 10 eri puvun välillä, mikä tarkoittaa, että hän käyttää pukuihin 50 000 dollaria vuodessa .

Kuinka paljon Harvey antoi Mikelle bonuksen?

Taktiikasta vaikuttunut Harvey tarjoaa Mikelle kumppanipaikan ja hänen tarvitsemansa 25 000 dollaria allekirjoitusbonuksena, jonka Mike hyväksyy. Harvey kuitenkin ottaa sen takaisin sanomalla, että Pearson Hardman palkkaa vain Harvardin lakia ja ettei Mike ole koskaan edes käynyt mitään lakikoulua.

Miksi Donna erosi Harveystä?

Neljännen kauden lopussa työskenneltyään lähes 13 vuotta yhdessä, Donna jättää Harveyn assistentin tehtävän ja työskentelee nyt Louisille. Hän päätti tämän, koska hänen suhteensa Harveyn kanssa ei toimi hänelle . Louis sanoi hänelle myös keskustelussa, että Harvey ei tiedä kuinka onnekas hänellä on Donna.

Kuinka paljon Megan Markle maksoi puvuista?

noin 50 000 dollaria per jakso

Marklen kerrotaan tienaavan noin 50 000 dollaria pukujen jaksoa kohden USA Network -sarjan toimikautensa lopussa. Forbesin mukaan hänen näyttelemisen kokonaisnettovarallisuutensa on yhdistettynä hänen osiinsa ja rooleihinsa muissa TV-ohjelmissa ja elokuvissa.

Kuinka paljon Mikelle maksettiin pukuista?

Mike Ross ansaitsi 160 000 vuodessa plus bonuksen , kun hän työskenteli ensimmäisen vuoden osakkaana New Yorkin isossa asianajotoimistossa . Toisena ja kolmannen vuoden työtoverina hän sai todennäköisesti 170 000 ja 185 000 vastaavasti. Lisäksi hän työskentelee 70 tuntia viikossa.

Mitä Donna ja Harvey tekevät tölkinavaajalla?

Ja vuosien mittaan hänen palkkansa lakkasi tulemasta hänen taskustaan. Harvey nappasi tarjoilijalta tölkinavaajan, ja Donna keksi rituaalin kermavaahdon korvaamiseksi – jota emme ole vieläkään nähneet. Päätettiinkö kameran ulkopuolella, mikä se oli?

Kuka on Donnan sijainen Suitsissa?

Gretchen Bodinski

Gretchen Bodinski on Litt Wheeler Williams Bennettin assistentti ja Louis Littin henkilökohtainen lakisihteeri. Hän esiintyi ensimmäisen kerran viidennen kauden toisessa jaksossa "Compensation". Hänet palkattiin sen jälkeen, kun Donna Paulsen lähti Harvey Spectreistä työskentelemään Louisille.

Menettääkö Donna työpaikkansa Suitsissa?

Toisella kaudella Donna tuhoaa jonkin verran vahingossa tärkeitä todisteita Harveya vastaan nostettuun tapaukseen. Hän menettää työpaikkansa , joutuu näennäisen oikeudenkäynnin ja (melkein) pilaa suhteensa pomoinsa.

Kuinka kauan Donna on työskennellyt Harveylle?

Donna Roberta Paulsen on Spectre Litt Wheeler Williamsin entinen operatiivinen johtaja ja Harvey Specterin vaimo, joka on alun perin työskennellyt hänen lakimiehensä yli kaksitoista vuotta .

Kuinka paljon Rachel Zane tienaa?

Meghan Marklen puvut -hahmo Rachel Zane on korkealla lentävä avustaja New Yorkin lakitoimistossa, ja hän ansaitsee 52 268 dollaria, mikä vastaa 38 623 puntaa ja 3 219 puntaa kuukaudessa . Se on mukava palkka, mutta epäilemme, että hän ei riitä rahoittamaan lavash city-elämäntapaa, jonka näemme Suitsissa!

Kuinka paljon Pearson Hardman maksaa?

Pearson Hardmanin keskipalkka. Pearson Hardmanin työntekijöiden keskipalkka on noin 87 380 dollaria vuodessa eli 42 dollaria tunnissa.

Kuinka rikas Louis on puvuissa?

Hänen roolinsa Louis Littinä laillisissa sarjoissa on tuonut hänelle valtavaa menestystä ja jopa tehnyt hänestä yleisön suosikin ohjelmassa. Hänen arvioitu nettovarallisuutensa vuonna 2022 on noin miljoona dollaria .

Kuka on Suitsin rikkain asianajaja?

Koko sarjan ajan on toistuvasti mainittu, että Louisilla on kaikkien kumppaneiden joukossa suurimmat laskutettavat. Tiedämme siis, että hänen omat tulonsa ovat melko korkeat. Hän on talousasiantuntija.

Kuka on Harvey Specterin tosielämän vaimo?

Jacinda Barrett on australialainen malli ja näyttelijä, joka tunnetaan työstään TV-ohjelmassa Real World: London ja elokuvissa. Hän näytteli Zoe Lawfordia Suitsissa tosielämän aviomiehensä Gabriel Machtin rinnalla, joka näyttelee Harvey Specteriä.

Kuka on pukujen rikkain henkilö?

Charles Forstman on miljardööri, jolla on huono maine hämäränä ja manipuloivana pankkiirina.