Miksi et käyttäisi sukutaulun koiranruokaa?

Kun harkitset lemmikkieläinten ruokaa, on tärkeää ymmärtää, että kaikkia lemmikkieläinten ruokia ei ole luotu samalla tavalla. Pedigree on yleisesti käytetty lemmikkieläinten ruoka, jota löytyy useimmista lemmikkikaupoista, mutta se ei ole paras valinta nelijalkaiselle ystävällesi. Pedigree on kasvipohjainen

fi/onko-marka-koiranruoka-helpompi-sulattaa-kuin-kuiva>koiran kuivaruoka, joka käyttää pääasiallisena eläinproteiinin lähteenä vaatimattoman määrän siipikarjan sivutuotetta tai lihaluujauhoa. Tämä johtaa huonolaatuiseen ruokavalioon piskillesi ja ansaitsee siten brändin 1 tähden useimmissa koiranruokaluokissa, mikä tarkoittaa, että sitä ei suositella.

Lisäksi ruoka on usein täynnä täyteaineita ja keinotekoisia makuaineita, jotka eivät tarjoa ravitsemuksellisia etuja, joten se on vielä huonompi valinta pennullesi.

Mikä koiranruoka on parempi kuin Pedigree?

Ellet ole erittäin hintatietoinen, Purina on selkeä voittaja, kun etsit Pedigree vs Purinaa parasta koiranruokavaihtoehtoa. Se on parempaa ruokaa, ja siinä käytetään laadukkaampia raaka-aineita. Useimmat koirat näyttävät myös pitävän siitä parempana.

Onko Purina parempi kuin Pedigree?

Pedigree saa myös paljon alhaisemmat pisteet kuin Purina sekä märkä- että kuivaruoan proteiini- ja rasvapitoisuudessa , keskimäärin noin 6 % vähemmän. Niiden nappula koostuu noin 26 % proteiinista ja 12 % rasvasta, mikä on paljon vähemmän kuin Purinan 32 % ja 18 % keskiarvot.

Miksi Purina on paras?

Purina Dog Food tarjoaa laajan valikoiman tuotelinjoja, jotka tarjoavat koirallesi korkealaatuista ravintoa lähes jokaiseen budjettiin . Niitä pidetään laajalti turvallisena ja hyvämaineisena tuotemerkkinä, ja niillä on pitkä historia laadukkaiden tuotteiden valmistamisesta koirille kaikissa elämänvaiheissa.

Miksi eläinlääkärit suosittelevat Purina-koiranruokaa?

Kyllä, Purina Pro Plan sopii koirille. Yli 400 Purina-tieteilijän tukemana, mukaan lukien ravitsemusasiantuntijat, käyttäytymisasiantuntijat ja eläinlääkärit, Pro Plan -koiranruokavalmisteet tarjoavat edistyksellistä ravintoa ja laadukkaimpia ainesosia koirasi parhaaseen elämään . Eläinlääkärit suosittelevat Pro Plania.

Onko Purina koiranruoka hyvä pennuille?

Paras ruoka herkkävatsaisille pennuille Chyrle Bonk, lemmikkieläinten terveyssivuston Doggie Designerin eläinlääkäri, on myös Purina Pro Planin fani – tuotemerkki, jolla hän "kasvatti kaksi viimeistä pentuani" – ja suosittelee tätä ruokaa erityisesti pennuille. herkän vatsan kanssa .

Miksi eläinlääkärit suosittelevat Pedigreeä?

Eläinlääkärit suosittelevat usein Pedigreetä, koska he pitävät brändistä ja pitävät sitä hyvälaatuisena . Lisäksi markkinoilla on paljon erilaisia Pedigree-koiranruokia, joten löydät tarpeisiisi täydellisesti sopivan. Voit myös kokeilla heidän uusia tuotteitaan.

Onko Purina terve koirallesi?

Purina® koiranruokaruokavaliot on suunniteltu tarjoamaan täysipainoista ja tasapainoista ravintoa . Ne sisältävät ravitsevia korkealaatuisia sivutuoteainesosia, jotka lisäävät lemmikkieläinten ruoan ravintoarvoa. Nämä ravitsevat lähteet voivat tarjota välttämättömiä aminohappoja, kalsiumia ja muita tärkeitä kivennäisaineita ja vitamiineja.

Onko Purina hyvä saksanpaimenkoirille?

Paras koiranruoka saksanpaimenkoirille Voit myös harkita aktiivisille ja energisille koirille suunniteltuja ruokia, jotka tarjoavat ihanteellisen proteiini-rasvasuhteen lihasten ylläpitämiseksi. Näitä ruokia ovat: Purina Pro Plan Large Breed Formula . Purina One SmartBlend Large Breed Adult Formula.

Ovatko sukutaulukoirat parempia?

Tässä tutkimuksessa havaittiin, että puhdasrotuisilla koirilla on huomattavasti suurempi riski saada monia tässä tutkimuksessa tarkasteltuja perinnöllisiä häiriöitä. Ei, sekarotuiset koirat eivät ole AINA terveempiä kuin puhdasrotuiset ; ja myös puhdasrotuiset eivät ole "yhtä terveitä" kuin sekarotuiset koirat.

Voitko luottaa Purinan koiranruokaan?

Ainesosien laatu Purina lemmikkieläinten ruokien ainesosat ovat tyypillisesti laadultaan keskitasoa tai hieman keskimääräistä heikompaa lajikkeesta riippuen . Purina sanoo, että heidän ruokansa on 99 % valmistettu Yhdysvalloissa, mutta ei kerro, mistä viimeinen 1 % tulee.

Onko Purina korkea proteiini hyvä koirille?

Purina Pro Plan Sport on valmistettu erityisesti aktiivisille koirille, ja sen ensimmäinen ainesosa on naudanliha. Se sisältää 23 välttämätöntä vitamiinia ja kivennäisainetta sekä antioksidantteja, jotka tukevat koirasi immuunijärjestelmää. Nämä proteiinipitoiset ruoat ovat kaikki loistavia vaihtoehtoja, jos pentu tarvitsee ylimääräistä proteiinia ruokavalioonsa .