Miltä drake suhtautuu rihannan lapsen saamisesta?

Mitä Drake suhtautuu Rihannasta ja ASAP Rockystä?

päivä sitten Meillä ei ole nyt ystävyyttä, mutta emme myöskään vihollisia . Se on mitä se on", hän sanoi. Päivä sen jälkeen, kun Rihanna ilmoitti raskaudestaan A$AP:n kanssa tammikuussa 2022, Drake lopetti "Umbrella"-laulajan seuraamisen. Hän seuraa kuitenkin edelleen A$AP:tä.

Lopettiko Rihanna Draken seuraamisen?

Rihanna lopetti Draken seuraamisen vuonna 2016 heidän eronsa jälkeen . Drake kertoi aiemmin, kuinka paljon hän ihaili Rihantaa.

Lopettiko Drake Rihannan seuraamisen raskauden jälkeen?

HiTC:n mukaan kanadalainen räppäri lopetti Diamondsin laulajan seuraamisen sen jälkeen, kun tämä ilmaisi tyytymättömyytensä vuoden 2016 MTV Awards -gaalassa tapahtuneeseen tapahtumaan. Drake oli julkisesti paljastanut rakastuneensa Rihannaan, joka oli hänen silloinen entinen tyttöystävänsä, samalla kun hän luovutti hänelle ikonisen Vanguard Award -palkinnon.

Mitä Rihannan ja Draken välillä tapahtuu?

Otettuaan vuosia parisuhteessa Rihanna paljasti vuonna 2018, että hän ja Drake eivät olleet enää läheisiä . Miinus muutama vuorovaikutus eron jälkeen, molemmat siirtyivät eteenpäin, ja Rihanna toivotti ensimmäisen lapsensa tervetulleeksi pitkäaikaisen poikaystävänsä A$AP Rockyn kanssa vuonna 2022.

Kuinka kauan Drake seurusteli Rihannan kanssa?

Rihannalla ja kanadalaisella laulajalla Drakella oli tunnetusti on/off-suhde vuosina 2009-2016 , jolloin he työskentelivät yhdessä eri kappaleiden parissa, mukaan lukien 'Work', 'Take Care' ja 'What's My Name'. Tänä aikana Drake ylisti laulajaa toistuvasti erilaisissa haastatteluissaan ja kuvaili häntä "äärimmäiseksi fantasiakseen".

Onnitteliko Chris Brown Rihantaa raskauden johdosta?

Viime toukokuussa Brown onnitteli Rihannan ja hänen poikaystävänsä A$AP Rockyn esikoisen, poikavauvan, syntymästä . "Onnittelut", hän kirjoitti Instagram Storiesissa ja lisäsi emojit punaisesta sydämestä, raskaana olevasta naisesta ja rukoilevista käsistä.

Ketä Drake rakastaa?

Drake ei pilannut, kun hän kutsui itseään sertifioiduksi rakastajapojaksi. Kanadalaissyntyisellä räppärillä on ollut useita korkean profiilin näkemyksiä, mukaan lukien pitkäaikainen suhde Rihannan kanssa ja huhutut romanssit A-listan kanssa, kuten Hailey Bieber, Julia Fox, Kylie Jenner ja Jennifer Lopez .

Oliko Drake tunteita Rihannaa kohtaan?

Puheessaan räppäri kertoi tunteistaan Riria kohtaan ja sanoi: " Hän on joku, johon olen ollut rakastunut 22-vuotiaasta asti ." Sitten hän antoi suudelman Umbrella-laulajan huulille ja lisäsi: ”Hän on yksi parhaista ystävistäni maailmassa. Hän on alamme elävä, hengittävä legenda.

Miksi Rihanna lopetti musiikin?

Haluan vain tehdä musiikkia ja tehdä videoita . Ja tarvitsen oikean taustamusiikin visuaalisesti. En voi vain mennä kuvaamaan videota minulle puhumassa."

Milloin Rihanna seurusteli Travis Scottin kanssa?

2015

Travis Scottilla ja Rihannalla oli lyhytaikainen romanssi vuonna 2015 , joka päättyi, koska siitä tuli kuulemma "liikaa" "Four Five Seconds" -hittitekijälle. Heidät nähtiin ensimmäisen kerran hengattavan yhdessä New Yorkin muotiviikolla vuonna 2015, kun lähde kertoi E! Online: "Travis ja Rihanna seurustelevat virallisesti.

Miksi Rihannan Instagram poistettiin?

Mutta RiRin uskollisen fanikunnan vastareaktion jälkeen Instagram julkaisi lausunnon, jonka mukaan kyseessä oli tekninen häiriö: " Tämä tili jäi vahingossa yhteen automatisoiduista järjestelmistämme ja se poistettiin käytöstä hyvin hetkeksi . Pahoittelemme häiriötä." Kaikki hyvin, mutta nyt Rihannan tili on TAAS poistettu.

Onko Rihanna ihastunut Eminemiin?

Kuten tavallista, jos mies ja nainen päättävät viettää aikaa yhdessä missä tahansa ominaisuudessa, huhut heidän olevan romanttisessa suhteessa lentävät ympäriinsä. Vaikka on selvää, että he ovat olleet läheisiä ja halattuja useaan otteeseen, Rihannan ja Eminemin suhde on vain läheinen, mutta ammatillinen ystävyys .

Kuinka monta seuraajaa Drake on menettänyt?

Drake on menettänyt yli 500 000 seuraajaa Spotifyssa epäaktiivisten seuraajien poistamisen jälkeen.

Miksi niin monet julkkikset lopettavat Meganin seuraamisen?

Väitetty video saattaa vapauttaa Tory Lanezin hänen oikeusjutussa Meganin kanssa. Vaikka ei ole konkreettista vahvistusta sille, miksi nämä suuret julkkikset ovat lopettaneet Megan Thee Stallionin seuraamisen, fanit sosiaalisessa mediassa epäilevät, että sillä on jotain tekemistä hänen traagisen tapauksensa kanssa, johon liittyy Tory Lanez .