Onko moomoo sen arvoinen?

Moomoon ominaisuudet sisältävät reaaliaikaiset suoratoistotarjoukset, reaaliaikaiset kaaviot ja vahvat tilaustyypit. Lisäksi Moomoon mobiilikaupankäyntisovelluksen avulla voit käydä kauppaa tien päällä. Kaikki nämä ominaisuudet tekevät siitä ihanteellisen monille kauppiaille aina aloittelijoista kokeneisiin ammattilaisiin.

Kaiken kaikkiaan Moomoo on loistava alusta oikealle kauppiaalle. Se ei ole halvin vaihtoehto, mutta se tarjoaa paljon laatua ja arvoa. Monien ominaisuuksien, kilpailukykyisen hinnoittelun ja luotettavan ja helppokäyttöisen alustan ansiosta se voi olla ihanteellinen vaihtoehto sinulle.

Onko moomoo vain USA:lle?

Edullinen kaupankäynti kansainvälisillä markkinoilla Toisin kuin useimmat alennusvälittäjät, Moomoo ei rajoita kaupankäyntiä Yhdysvaltojen pörssiin.

Onko moomoo parempi kuin Tiger-välittäjät?

Kaupankäynti SGX-markkinoilla on kilpailukykyisempaa moomoo SG:lle, koska palkkio on alhaisempi kuin Tiger Brokers . Tiger Brokersilla on kuitenkin etulyöntiasema HKEX-markkinoilla, joilla palkkiot ovat alhaisemmat. Yhdysvaltain markkinoilla molemmilla alustoilla on samat maksut. Sijoittaessasi voit valita markkinan, jolla on alhaisemmat palkkiot.

Onko turvallista sijoittaa moomoon?

Tilin avaaminen on saumatonta, täysin digitaalista ja todella nopeaa, ja alustan mukana tulee monia korkealaatuisia analyyttisiä työkaluja. Koulutus on erinomaista. Se on hyvä valinta aloittelevalle sijoittajalle . Negatiivisena puolena on, että moomoon tuotevalikoima on rajallinen, ja se kattaa vain osakkeet, ETF:t ja optiot.

Ketkä ovat moomoo-kilpailijoita?

moomoo vaihtoehdot

• Webull – yhdysvaltalainen alennusvälittäjä.
  • Alpaca Trading – Yhdysvaltain API-välittäjä.
  • Robinhood – yhdysvaltalainen nollapalkkion alennusvälittäjä.
  • Fidelity – yhdysvaltalainen pörssinvälittäjä.

Paljonko moomoo maksaa?

Tyyppi Maksut Latannut
komissio $0* moomoo SG
Alustamaksut 0,99 dollaria / tilaus moomoo SG
SEC-maksut (vain myy) 0,000008 $ * Tapahtuman summa, vähintään $ 0,01 / kauppa SEC
Selvitysmaksut 0,003 dollaria / osake, enintään 1 % * Tapahtuman summa / tilaus Yhdysvaltain siirtokuntavirasto jne.

Onko moomoo aloittelijoille?

moomoo tarjoaa pääsyn vain rajoitettuun määrään omaisuusluokkia, nimittäin osakkeita, ETF:itä, rahastoja, optioita ja futuureja. Jos olet aloittelija, suosittelemme pääasiassa kaupankäyntiä osakkeilla, ETF:illä tai rahastoilla .

Mikä on minimitalletus moomoon?

0 dollaria

Moomoossa minimitalletus on 0 dollaria .

Onko moomoo Kiinan omistuksessa?

Moomoo on uudempi tulokas Yhdysvaltain alennusvälitysalalle, ja sen omistaa kiinalainen emoyhtiö .

Miksi käteiseni on negatiivinen Moomoossa?

Negatiivinen kassasaldo osoittaa, että sinulla on velkaa kyseisellä tilillä . Jos sinulla on esimerkiksi 100 000 dollaria käteistä tililläsi ja myyt lyhyitä osakkeita arvoltaan 50 000 dollaria, tililläsi oleva rahamäärä on yhteensä 100 000 dollaria + 50 000 dollaria = 150 000 dollaria.

Onko moomoo parempi kuin Robinhood?

Vaikka Moomoo saattaa sopia paremmin keski- ja edistyneelle tasolle , jopa aloittelijat voivat käyttää sovellusta suhteellisen helposti. Robinhood sopii paremmin aloitteleville sijoittajille, mutta edistyneemmät kauppiaat voivat käyttää sovellusta tavoitteidensa saavuttamiseen. Molemmat sovellukset ovat saatavilla Apple- ja Android-laitteille.

Voinko nostaa USD Moomoosta?

Moomoossa ainoa käytettävissä oleva valuutta on USD . Tämä tarkoittaa, että jos nostat rahaa tilillesi muussa valuutassa kuin USD:ssä, sinulta veloitetaan muuntomaksu. Vältä korkeita muuntomaksuja harkitsemalla usean valuutan tilin avaamista digitaalisessa pankissa.

Voinko myydä ilmaiset osakkeeni moomoossa?

Kun olet lunastanut ilmaiset osakkeet onnistuneesti, moomoo hyvittää ne välitystilillesi 5 kaupankäyntipäivän kuluessa (T+5), ja voit käydä kauppaa niillä, kun ne saapuvat . Tarkista välitystililtäsi mahdolliset muutokset asemassasi tai tarkista edistyminen kohdasta "Stock Rewards"> "Records".

Onko moomoo saatavilla Euroopassa?

Ei, Moomoo-sijoitussovellus ei ole saatavilla Euroopassa tai Isossa-Britanniassa . Löydät edelleen samanlaisia vaihtoehtoja kaikkialta Euroopasta: Saksasta, Ranskasta, Alankomaista, Belgiasta, Puolasta, Sveitsistä, Romaniasta, Italiasta ja muista.

Kuinka lunastan moomoo-osakkeeni?

Nosta varoja

• Siirry nostosivulle kohdassa "APP > Tilit > Siirrot > Nosto"
  • Valitse arvopaperitili ja valuutta.
  • Valitse saajan tili.
  • Syötä summa, jonka haluat nostaa.
  • Lähetä pyyntö ja odota varojen saapumista.

Kuinka kauan moomoon vetäytyminen kestää?

Kaupan selvitysajat T+1 tarkoittaa, että varat voidaan nostaa seuraavana arkipäivänä kaupan sulkemisen jälkeen. *Käteinen futuurikaupan selvitys T+1. On kuitenkin yhden päivän viive, ennen kuin käteinen lakaistaan takaisin arvopaperitilillesi (Apex) nostoa varten.

Kuka omistaa moomoon?

Futu

Moomoo Inc., Futun tytäryhtiö , on yhdysvaltalainen rahoituspalveluyritys, jonka pääkonttori sijaitsee Kalifornian Palo Altossa ja jonka avulla asiakkaat voivat käydä kauppaa yhdysvaltalaisilla, kiinalaisilla, Hongkongin osakkeilla, ETF:illä ja optioilla.

Kuinka monta käyttäjää moomoolla on?

Neljänneksen lopussa moomoon ja sen sisarbrändin Futubullin käyttäjien kokonaismäärä kasvoi 15,6 % vuodentakaisesta 19,2 miljoonaan. Rekisteröityneiden asiakkaiden kokonaismäärä kasvoi 21,4 % vuodentakaisesta 3,13 miljoonaan. Maksavien asiakkaiden kokonaismäärä kasvoi 23,8 % vuodentakaisesta lähes 1,45 miljoonaan.

Kuinka monta moomoo-käyttäjää on?

Tietoja moomoosta Moomoo ja sen brändin tytäryhtiöt tarjoavat myös runsaasti sijoittajakoulutussisältöä ja interaktiivisen verkkoyhteisön, jolla on 17 miljoonaa käyttäjää yli 200 maassa maailmanlaajuisesti.