Tuleeko pukupukuisesta Rachelista asianajajaksi?

Miranda, hänen mentorinsa Pearson Hardmanissa, maksoi hänelle lukukausimaksun, jotta hän voisi osallistua. Ohjelman seitsemännen kauden lopussa Rachelista tuli lopulta asianajaja läpäistyään asianajajakokeen ja Harvard Law School hyväksyi hänet. Nyt Rachel on menestyvä asianajaja ja johtaa omaa yritystään.

Ylittääkö Rachel koskaan baarin?

Rachel sai selville, että hän läpäisi baarin ilman haastattelua. Hänestä tulee lakimies!

Millä kaudella Rachelista tulee asianajaja?

(Toimittajan huomautus: Suits- sarjan kuudennen kauden spoilerit edessä, jakso 14. ) Tämän kauden 13. jaksossa Craig Seidel, New Yorkin baarin hahmo- ja kuntokomitean asianajaja, yrittää pudistaa Harvey Spectreä vastineeksi Rachelin näkemyksestä. lopulta hyväksyminen asianajajaksi.

Työskenteleekö Rachel Pearson Hardmanissa asianajajana?

Suositussa amerikkalaisessa juridisessa draamassa Suits Rachel Zane työskenteli avustajana Pearson Hardmanissa viisi vuotta , kunnes hän pääsi Columbia Law Schooliin ja Stanford Law Schooliin lukemaan lakia.

Meneekö Rachel koskaan Harvardiin?

Columbia University in Suits Kun Rachel Zanen hakemus opiskella Harvard Law Schoolissa hylättiin, kuten "Normandiassa" (kausi 2, jakso 15) nähtiin, hän neuvotteli poikkeuksen Harvardin sääntöön ja meni Columbia Law Schooliin .

Tuleeko Mike Rossista koskaan oikea lakimies?

Kauden 6 finaalissa Mike tulee lailliseksi ja jatkaa nuoremman kumppanin tehtävässään Pearson Specter Littissä säilyttäen samalla siteensä oikeusklinikalle.

Tuleeko Mike koskaan lakimieheksi?

TV-ohjelmassa "Suits" hahmo Mike Ross sai väärennetyn Harvard Law School -tutkinnon ja onnistui läpäisemään New Yorkin asianajajatutkinnon valokuvamuistinsa ja poikkeuksellisen lakitietonsa ansiosta. Tosielämässä tätä pidettäisiin petoksena, eikä se ole laillinen tai laillinen tapa saada baarilisenssi.

Miten Mikesta tuli oikea lakimies?

Keskiviikon Suits-kauden finaalin aikana Mikesta tuli virallisesti asianajaja, kun hän pääsi baariin Jessican viime hetken pelastuksen ansiosta . Yrityksen entinen pomorouva palasi juuri ajoissa kaatumaan petoksen palkkaamisesta ja asettamaan Anita Gibbsin paikalleen.

Onko Harvey Spectre todella lakimies?

Harvey Spectre on kuvitteellinen yrityslakimies yhdysvaltalaisesta TV-sarjasta Suits. Vaikka esitys on suunniteltu viihdettä varten, voimme silti hyödyntää joitain Harveyn ominaisuuksia auttamaan uraamme todellisessa maailmassa.

Kuinka kauan Mike Ross on vankilassa?

Jakso alkaa heti edellisen kauden finaalin jälkeen, kun Mike saapuu Danburyn liittovaltion vankilaan kohdatakseen kahden vuoden tuomionsa petoksesta.